Prison Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prison Life

Kun jij overleven in deze gevangenis?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Moet er een portal komen?

Ga naar beneden 
5 plaatsers

Portal ja of nee?
Ja graag!
Moet er een portal komen? I_vote_lcap75%Moet er een portal komen? I_vote_rcap
 75% [ 3 ]
Maakt het uit?
Moet er een portal komen? I_vote_lcap25%Moet er een portal komen? I_vote_rcap
 25% [ 1 ]
Alles behalve dat!
Moet er een portal komen? I_vote_lcap0%Moet er een portal komen? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 4
 

AuteurBericht
Muray

Muray


Aantal berichten : 12

Personage
Leeftijd: 24
Partner: Wat wil je als eerste kwijt? Je hoofd of je hart?
Celnummer: 015

Moet er een portal komen? Empty
BerichtOnderwerp: Moet er een portal komen?   Moet er een portal komen? I_icon_minitimevr feb 05, 2010 5:20 pm

Ik kende dit forum al langer dan het moment dat ik me registreerde, eerst -en nu nog steeds- knapte ik erg af op het feit dat er geen portal is. Het is wat overzichtelijker en je kan er ook zien wie er op het moment allemaal online zijn en wat die dan doen. Erg handig, vind ik.
De vraag: Moet er een portal komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dragonworld.actie-forum.com
Elina

Elina


Aantal berichten : 37

Personage
Leeftijd: 16
Partner: You can try...
Celnummer: 001

Moet er een portal komen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moet er een portal komen?   Moet er een portal komen? I_icon_minitimevr feb 05, 2010 5:55 pm

Vind ik niet Wink, In de index kun je ook kijken wie er allemaal op dat moment online zijn. Je heb gelijkt dat het handig is dat je ziet wat ze doen, maar je ziet het dan ook van iedereen. Vind ik niet zo handig.

Dus naar mijn keuze hoeft er geen portal te komen. Als je op een reactie van iemand wacht kun je ook gewoon kijken bij het forum die jij of hij/zij geplaatst heeft.

M.V.G van Elina
Terug naar boven Ga naar beneden
Muray

Muray


Aantal berichten : 12

Personage
Leeftijd: 24
Partner: Wat wil je als eerste kwijt? Je hoofd of je hart?
Celnummer: 015

Moet er een portal komen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moet er een portal komen?   Moet er een portal komen? I_icon_minitimevr feb 05, 2010 7:07 pm

Ik wil even zien wat anderen ervan vinden, als je leden wilt trekken is een portal handig. Zoals ik al zei, mensen knappen behoorlijk af op geen-portal-fora en als je niet weet hoe het werkt ik weet het wel en vele anderen ook.

Trouwens, waarom niet?

Als jij vind dat een portal niet nodig is, denk je dan wel aan anderen? Zij vinden het misschien wel heel handig. Jij zegt dat wel "waarom wel?" maar ik heb je net behoorlijk wat redenen gegeven en als je een portal hebt kun je nog steeds naar index hoor. Ik zie niet waarom je het niet zou doen.


Laatst aangepast door Muray op vr feb 05, 2010 8:28 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dragonworld.actie-forum.com
Melodie

Melodie


Aantal berichten : 20

Personage
Leeftijd: 19
Partner: -
Celnummer: 008

Moet er een portal komen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moet er een portal komen?   Moet er een portal komen? I_icon_minitimevr feb 05, 2010 7:17 pm

*trouwens
*zegt
-zijn 2 foutjes in je spelling Wink


Ik denk wel aan andere mensen als je dacht dat ik dat soms niet deed... Ik vind een portal onnodig.
En je zegt : Zoals ik al zei, mensen knappen behoorlijk af op geen-portal-fora en als je niet weet hoe het werkt. Vooral dat laatste als je niet weet hoe het werk. Dat leer je ook niet van een portal meisie Wink. Er is daarvoor een topic met de uitleg. En anders kan je mij of de admin om hulp vragen.
En dat ik zie niet waarom je het niet zou doen, nou ik vind het zelf niet handig. Lees me vorige argumenten maar eens. En het neemt alleen maar meer ruimte in. Ook wel eens aan gedacht of soms niet?

Nou ja dat was weer m`n menig (a)

M.V.G Elina/Melodie
Terug naar boven Ga naar beneden
Muray

Muray


Aantal berichten : 12

Personage
Leeftijd: 24
Partner: Wat wil je als eerste kwijt? Je hoofd of je hart?
Celnummer: 015

Moet er een portal komen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moet er een portal komen?   Moet er een portal komen? I_icon_minitimevr feb 05, 2010 8:31 pm

*slaat zichzelf op voorhoofd* dat bedoel ik niet met "en als je het niet begrijpt" en ik schreef "en als je niet weet hoe het werkt" daarmee bedoel ik: Als je niet weet hoe je een portal moet maken. In de uitleg staat volgens mij niet hoe de index werkt dus dan moet je neem ik aan de admin vragen. Hebben andere dubbelaccounts nog een mening?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dragonworld.actie-forum.com
Justin

Justin


Aantal berichten : 32

Personage
Leeftijd: 18
Partner: Try ,I have an iron heart
Celnummer: 005

Moet er een portal komen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moet er een portal komen?   Moet er een portal komen? I_icon_minitimeza feb 06, 2010 2:37 pm

* rolt met ogen *-.- Duidelijker schrijven dan. En tsja ik ben geen admin ik kan het niet doen! Moet je met haar overleggen. Volgens mij zijn de andere er nog niet overuit ik ben tot nu toe de enige die reageerd...

M.V.G Elina/Justin
Terug naar boven Ga naar beneden
Davide

Davide


Aantal berichten : 16

Personage
Leeftijd: 20
Partner: Liet me stikken
Celnummer: 013

Moet er een portal komen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moet er een portal komen?   Moet er een portal komen? I_icon_minitimeza feb 06, 2010 11:18 pm

Ik stem voor een portal; zowel index als portal. Wat ik vooral heel handig daaraan vind, is dat je meteen kunt zien waar er voor het laatst gereageerd is, wie er online zijn en ook wat duidelijker waar deze RPG over gaat - bijvoorbeeld als je kijkt naar WolfStory.
Tsja, dat is mijn mening... Ik stem gewoon voor een portal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Moet er een portal komen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moet er een portal komen?   Moet er een portal komen? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Moet er een portal komen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prison Life :: Centraal punt :: Off-Game :: Discussies-
Ga naar: