Prison Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prison Life

Kun jij overleven in deze gevangenis?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gewoon wat douchen.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimedi feb 09, 2010 8:46 pm

Florida duwde de deur van de douche's open en deed deze achter haar weer dicht. Het geluid van water dat op een stenen vloer viel was duidelijk te horen, samen met het geluid van blote voeten op de grond. Florida sloot haar ogen even en zuchtte. Wat haatte ze groepsdouche's. Iederéén kon je gewoon aangapen terwijl je je daar stond te wassen. Nou, niet al te gezellig. Toen haar ogen weer open waren liep ze verder en ze legde haar spullen op een klein muurtje. Ze had nogsteeds haar kleren aan, maar daar bracht ze verandering in. Ze kleedde zich uit tot haar ondergoed, verder zou ze niet gaan. Haar voeten petsten op de natte vloer terwijl ze naar een van de douches liep. Mannen én vrouwen liepen af en aan, gingen onder de waterstraal staan, helemaal naakt. Florida huiverde toen een vieze oude man naast haar ging staan en haar even bekeek. Florida maakte een blazend/sissend geluid zoals een kat en liep naar de allerlaatste douchekop van het rijtje. Ze stond nu ver genoeg en in een hoekje. Haar hand begeleide ze naar de knop en ze drukte deze in. Koude waterdruppels viellen over haar lichaam en haar adem ontsnapte beverig uit haar mond. Gelukkig had ze een zwarte BH en slip aan, zodat ze er niet doorheen konden kijken. Florida kneep in de shampoofles, en het gel-achtig groengekleurd goedje kwam in haar hand terecht. Ze wastte haar haar en lichaam ermee en bleef nog even staan, om het weg te spoelen. In de verte hoorde ze een kort gelach en een stem, maar veel aandacht bestede ze er niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimedi feb 09, 2010 8:51 pm

Nero liep achter Flo aan. Hij bestuudeerde haar vanaf de achterkant. Terwijl Flo bij de douche's helemaal naar achter liep nam nero al een snelle douche. Hij wast zijn haar enzo, ook Nero kleedde zich tot zijn bokser uit. Hij spatte met het water en zong vrolijk een liedje, Nero is echt zon ochtend-persoon. Toen ie klaar was. Liep ie naar achter waar Flo stond, hij lachtte een beetje "heel sëxy" zei hij nog half hikkend van het lachen. Zijn ogen gleden over Flo's lichaam.. Misschien zou die koude douche hem nu wel nog een x goed doen.. (XDDDDDDDDD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimedi feb 09, 2010 9:06 pm

Nog steeds stroomde het koude water over Florida's lichaam, had deze gevangenis dan geen geld voor wárm water? Haar ogen waren nog steeds gesloten en daar was het gelach weer. Haar ogen schoten open en ze draaide zich richting de persoon die net wat tegen haar zei. Haar blik stond woedend, maar toen ze zag wie het was rolde ze met haar ogen. 'Leuk, ik heb een stalker.' zei ze droog waarna ze weer richting douchekop draaide. Ze voelde de ogen van Nero over haar lichaam glijden en ze zuchtte, waarna ze de douche uitzette en haar haar over een van haar schouders legde. Ze liep voorbij Nero en pakte haar handdoek van het muurtje af , waarna ze deze om zich heen sloeg, en een andere handdoek rond haar haar bond. 'Ik zei toch dat je niet mee mocht gaan.' mompelde ze, het leek net alsof ze met twee stemmen sprak door de echo's in de douche's. Met een nonchalante houding, leunde ze tegen de muur aan, met haar blik op Rhinestone gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimedi feb 09, 2010 9:23 pm

Rhinestone keek naar Florida, ze leinde nonchalant tegen de muur aan. "denk je echt dat ik doe wat jij zegt, Mevrouw Ella" Rhinestone lachtte, zijn gedachtens lagen nog steeds bij Florida's lichaam. Rhinestone rildde een beetje. Rhinestone liet zijn ogen weer even afdwalen en probeerde haar met zijn ogen uit te kleden (XD). Hij schrok op uit zijn gedachten toen hij Florida's stem door zijn gedachten hoorde doorbreken. "eh wat?" vroeg ie half blozend. BUSTED.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimewo feb 10, 2010 5:14 pm

'Je moét doen wat ik zeg, anders mag je niet meer in míjn bed slapen.' zei ze en een valse grijns sierde haar gezicht. Nog steeds leunde ze tegen de muur aan , terwijl Rhine haad bekeek. Haar ogen gleden over z'n gespierd( (a') ) lichaam en haar blik kruiste de zijne. Ze merkte dat hij haar probeerde uit te kleden met zijn ogen en ze rolde met haar ogen. 'Wat staar je zo?' vroeg ze en ze liep wat dichter naar hem toe. 'Eh, wat?' vroeg hij en Florida merkte op de hij bloosde. Ze lachte en porde toen in zijn buik. 'Staren is onbeleefd.' zei ze en ze had plots een fake-strenge blik in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimewo feb 10, 2010 5:22 pm

"in jouw bed? HA nu word je grappig" die valse glimlach stond der goed. Florida lachte en porde in Rhine's buik, Rhine lachtte "ik zal niet meer staren mevrouw. " Rhine kneep in der könt. " Was jou nog niet opgevallen dat we helemaal alleen zijn, helemaal alleen? in de douche's je weet wel zonder iemand? " Deze hint moest duidlijk overkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimewo feb 10, 2010 5:26 pm

'Ja mijn bed.' zei ze en ze grinnikte. 'Ik zat er het eerst op hoor, en toen kwam jij mijn rust verstoren.' Bij het woord 'jij' porde ze hem weer in zijn buik. Toen voelde ze de kneep in haar kont en ze keek hem streng aan. 'Mag dat? Nee dat mag niet, ik ben jou meisje niet hoor.' zei ze plagerig en ze stak haar tong uit. " Was jou nog niet opgevallen dat we helemaal alleen zijn, helemaal alleen? in de douche's je weet wel zonder iemand? "hoorde ze hem zeggen en Florida keek verbaasd op. Ze had helemaal niet gemerkt, dat echt iedereen de douche's waren uitgelopen en dat nu alleen zij en Rhine er nog waren. 'Oh dolletjes.' zei ze en ze rolde met haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimewo feb 10, 2010 5:30 pm

"je bent wel van mij, dat wil je geef het nou maar toe" dit keer porde Rhine, Flo. Steeds verder naar achter tot Flo tegen de muur stond. "oh dolletjes" zei ze met der ogen rollend. Rhine grijnsde, hij pakte der handen vast en ging op zijn knieeen..

- verteller: "TAMTAMTAAAAAAAM" -
(kort, sorry :$)
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimewo feb 10, 2010 5:49 pm

'Ik ben nie..' maar verder kwam Flo niet, ze liep naar achter en botste toen terug tegen haar muur aan. Een verbaasde blik stond in haar ogen terwijl ze Nero aankeek. 'Nou nou, wat is kleine Nero van plan?' zei ze en plots voelde ze zijn handen de hare vastnemen. Nero ging op zijn knieën en Flo trok een wenkbrauw op. 'Ga je nu vragen of ik met je wil trouwen? Nou dan heb ik m'n antwoord al klaar.' zei ze plagerig en ze keek hem aan.


( Wat ben je nu weer van plan? XD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimewo feb 10, 2010 5:51 pm

Nero keek op, "je gaat nee zeggen hé? " nero keek gekwetst naar de grond. Hij liet haar handen los. Ging terug recht staan, klopt zijne broek af en haalde zijn neus op. "ik slaap op mijn bed, " Hij keek fake-gekwetst naar Flo en trok zijn kleren aan. Hij droogde en deed zijn haar. en liep terug naar de cell Florida verbaasd achterlatend.


( XD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimewo feb 10, 2010 5:54 pm

'Misschien.' zei ze en ze zag de gekwetste blik in zijn ogen. Ze kreeg medelijden met hem en wou hem net een knuffel geven, toen hij zei dat hij op zijn bed ging slapen. 'Maar..' Florida kwam niet veel verder, want Nero deed zijn kleren aan , deed zijn haar en verdween. Florida mepte met haar hand tegen haar voorhoofd en kneep haar ogen dicht. 'Stommerd dat je bent.' zei ze tegen zichzelf. Ze vond Nero best wel een leuke jongen en vond het geweldig als hij een relatie met haar wou beginnen, alleen, ze kende elkaar nog maar kort. Florida zuchtte en liep zelf ook naar haar cel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitimewo feb 10, 2010 5:55 pm

(heee. hoi. hehe 3e zin xd. Verder in cell dus XDDDDDDDDD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gewoon wat douchen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gewoon wat douchen.   Gewoon wat douchen. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gewoon wat douchen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Douchen met Yinte
» Gewoon even douche pakken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prison Life :: Gevangenis :: Douches-
Ga naar: