Prison Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prison Life

Kun jij overleven in deze gevangenis?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jaren in de cel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Davide

Davide


Aantal berichten : 16

Personage
Leeftijd: 20
Partner: Liet me stikken
Celnummer: 013

Jaren in de cel Empty
BerichtOnderwerp: Jaren in de cel   Jaren in de cel I_icon_minitimedi feb 09, 2010 11:46 pm

Wat me opvalt, is dat mensen in het voorstelstukje vertellen dat ze zijn veroordeelt tot 'zeventig jaar' of iets dergelijks. Volgens mij kan dat in Nederland niet. (Ik ga ervanuit dat we ons hier in Nederland bevinden.) In Amerika kan je levenslang krijgen, in Nederland ook; maar volgens mij is dat dan alsnog niet je hele leven, maar maar dertig jaar. Jup, onze regering zit vreemd in elkaar.

Wat ik vind, is dat je maximaal 30 jaar in de gevangenis mag zitten; zeventig jaar is ook gewoon niet realistisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronaldo

Ronaldo


Aantal berichten : 25

Personage
Leeftijd: 21
Partner: Someone wants me?
Celnummer: 013

Jaren in de cel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren in de cel   Jaren in de cel I_icon_minitimevr feb 12, 2010 11:15 pm

Dat kan inderdaad niet, maar als je dertig jaar krijgt, die erop zitten, en de rechtbank vind dat je langer moet zitten komt er zonder pardon een verlenging van 10 of meer jaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 78

Personage
Leeftijd: 19
Partner: Nope, Single lady in the house.
Celnummer: 001

Jaren in de cel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren in de cel   Jaren in de cel I_icon_minitimewo feb 17, 2010 4:06 pm

Dit is wel waar ja, maar ik ga binnenkort even een plaats prikken waar de gevangenis is. Ga er maar vanuit dat je geen 70 jaar vastzit ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prisonlife.actieforum.com
Ronaldo

Ronaldo


Aantal berichten : 25

Personage
Leeftijd: 21
Partner: Someone wants me?
Celnummer: 013

Jaren in de cel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren in de cel   Jaren in de cel I_icon_minitimeza feb 20, 2010 2:32 pm

dat ligt eraan waar de gevangenis is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Thalia

Thalia


Aantal berichten : 7

Personage
Leeftijd: 19
Partner: Lekker eenzaam
Celnummer:

Jaren in de cel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren in de cel   Jaren in de cel I_icon_minitimedo jun 17, 2010 5:30 pm

Ik had er eigenlijk nog niet op gelet, ik vermoed wel niet dat er hier iemand 70 jaar gaat op blijven spelen dus een groot probleem is het niet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jaren in de cel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaren in de cel   Jaren in de cel I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jaren in de cel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prison Life :: Centraal punt :: Off-Game :: Discussies-
Ga naar: