Prison Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prison Life

Kun jij overleven in deze gevangenis?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hier ben ik nooit goed in geweest...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Vinovitsch

Vinovitsch


Aantal berichten : 2

Personage
Leeftijd: 17
Partner: Nog niemand. Jij?
Celnummer:

Hier ben ik nooit goed in geweest... Empty
BerichtOnderwerp: Hier ben ik nooit goed in geweest...   Hier ben ik nooit goed in geweest... I_icon_minitimedo apr 01, 2010 7:42 pm

Heey,

ik ben dus Sasha. Ik ben hier naar toegekomen via WS omdat ik eens een real-life forum wou mee doen in plaats van altijd het zelfde. Euhmm ja, ik ben dus Sasha, (oeps had ik al eens gezegd) en ik ben 16 jaar sinds twee dagen. Yaay. Euhmm ik woon in België in de provincie Antwerpen in de stad Hoboken... Ik zit op Technisch Instituut Don Bosco Hoboken. Ik volg daar momenteel houtbewerking en ik dubbel mijn derde jaar nu. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk KSO volgen, richting dans en muziek. Muziek is mijn leven.
Qua hobby's, ook dansen, ik zit in de dansgroeplets go urban en ga me opgeven voor mee te dansen in shows... Dus ja mischien zie je me nog wel. Ik hang graag buiten rond met vrienden maar meestal zit ik bij men beste vriendin op zolder, en dan dansen, zingen we daar of doen we andere rare dingetjes. Als je nog iets wilt weten. Pb!

Groetjes Sasha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 78

Personage
Leeftijd: 19
Partner: Nope, Single lady in the house.
Celnummer: 001

Hier ben ik nooit goed in geweest... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier ben ik nooit goed in geweest...   Hier ben ik nooit goed in geweest... I_icon_minitimevr apr 02, 2010 9:22 pm

Welkom Sasha Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prisonlife.actieforum.com
 
Hier ben ik nooit goed in geweest...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels (Goed doorlezen!)
» Ehh...Hier ben ik dan? xD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prison Life :: Centraal punt :: Voorstellen :: Jezelf-
Ga naar: