Prison Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prison Life

Kun jij overleven in deze gevangenis?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Blauwe lucht

Ga naar beneden 
+3
Jake
Manuela
Moon
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jake

Jake


Aantal berichten : 41

Personage
Leeftijd: 24 jaar
Partner: Who wants a guy like him?
Celnummer: 009

Blauwe lucht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe lucht   Blauwe lucht - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 09, 2010 7:32 pm

'Met mij gaat het prima.' Grijnsde Jake tegen Melissa. 'Je weet het he. Roep me als er wat is. Ook als het de bewakers zijn. Die sla ik het liefst ook de gevangenis uit al zal dat wel wat moeilijker gaan. Je zag het. Ze zien mij het liefst creperenend van de pijn.' Jake haalde zijn schouders op.
'Het suckt inderdaad om een meisje te zijn.' Mompelde Jake met een zucht. 'Ik kan je niet altijd beschermen. Ik zal je een paar leuke grepen leren die je goed tegen jongens kunt gebruiken.' Knipoogde Jake.

*vanaaf komt meer*
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 78

Personage
Leeftijd: 19
Partner: Nope, Single lady in the house.
Celnummer: 001

Blauwe lucht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe lucht   Blauwe lucht - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 09, 2010 8:17 pm

Jake praatte tegen Melissa, die dankbaar knikte. "Dankje." zei ze zacht en schor. Daarna zag ze Elina, die tegen de man waarmee ze in de kantine gevochten hadden begon te praten. Ze schoot in de lach toen ze de gestoorde stem van Elina hoorde: ,,Kijk naar je zelf mislukte personen." Melissa keek naar Jake. "Dat is Elina, mijn celgenoot aka vriendin." Ze stond even op en zwaaide naar Elina, die net iets riep wat klonk als: ,,Is hier wat boeiend te zien ofzo?" Melissa grinnikte eventjes. "Elina is nogal prettig gestoord, en dat is heel gezellig.'' zei ze droog. Ze ging weer zitten en hoorde Jake net zeggen: 'Ik kan je niet altijd beschermen. Ik zal je een paar leuke grepen leren die je goed tegen jongens kunt gebruiken.' Melissa zag dat Jake naar haar knipoogde en ze kleurde een beetje rood. Elke andere jongen had ze een klap verkocht, maar Jake had haar al een aantal keren gered. "Is goed.'' zei Melissa met een lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prisonlife.actieforum.com
Elina

Elina


Aantal berichten : 37

Personage
Leeftijd: 16
Partner: You can try...
Celnummer: 001

Blauwe lucht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe lucht   Blauwe lucht - Pagina 2 I_icon_minitimezo feb 14, 2010 10:28 pm

Elina keek nog iets beledigt maar zag Melissa toen zwaaien. Vrolijk zwaaide ze terug maar hoorde iemand achter haar lachen. Met een verbaasd gezicht keek ze om. Ze zag de kantine man die grinnikte. Haar blik veranderde in verbaasd tot geirriteerd en melig. Elina liep voorbij de man die even over z`n schouder haar nakeek. Toen hij weer naar voren keek zette Elina het op een loopje en sprong op de rug van de man. Deze sprong even naar voren maar voelde dat ze ernogsteeds opzat. Elina keek fel naar de man. Pas nu viel het haar op dat hij een klein beetje kaal was op z`n hoofd. Met een vies gezicht keek ze ernaar. ,,Meneer, ik weet niet of u het weet... Maare u bent kaal op uw hoofd. Ze haalde een arm van z`n schouder en tikte voorzichtig op de kale plek. De man maakte woest een rondje en schreeuwde dat ze eraf moest. Doodleuk bleef Elina zitten en keek naar de plek die heen en weer bewoog. Ze werd misselijk door het gedraai van de man en gleed van z`n rug af. Met een witweggetrokken gezicht keek ze om zich heen en zag alles even draaien. ,,Ohh..man" Zei ze en ging bijna over haar nek. De man keek vies naar Elina en maakte dat hij weg kwam. Elina was nog steeds misselijk en witweg getrokken. Ze duizelde even en ging midden op het plein zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky

Sky


Aantal berichten : 19

Personage
Leeftijd: 17 jaar
Partner: /
Celnummer: 017

Blauwe lucht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe lucht   Blauwe lucht - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 24, 2010 5:15 pm

Met een duw stond Sky op de buitenplaats van de gevangenis. De bewaker had nog veel moeite moeten doen om hem naar buiten te krijgen, hij kon af en toe zo koppig zijn, dat wist hij zelf ook wel. En als hij dan simpel weg zei, “Ik ga niet naar buiten. Wat moet ik daar?” moesten de bewakers er alles aan doen om hem buiten te krijgen.
Sky keek over de buitenplaats heen. Iets verderop zat een meisje een gevecht uit te lokken bij een man, zo zag het er tenminste uit. Sky moest lachen, het zag er vreemd uit een meisje op de rug van zo’n grote vent. Toen Sky naar de anderen kant keek zag hij een jongen en meisje samen in gesprek. Sky wist toch niet wat te doen, dus liep hij maar op hun twee af in de hoop nog iets hier buiten te kunnen doen.
‘Tegen jongens kunt gebruiken,’ was wat Sky opving van het gesprek. Sky bleef nog een beetje op een afstand voor de zekerheid en had geen flauw idee waar het over ging, logisch ook als je midden in een gesprek erin springt. ‘Is goed,’ antwoordde het meisje er nog op en toen bleef het een tijdje stil. Sky waagde het er maar op en zette een paar stappen dichterbij. ‘Heey, kan ik er bij komen staan?’ vroeg hij terwijl hij er al zonder antwoord bij was komen staan. ‘Ik ben Sky, en jullie?’ vroeg hij er maar achteraan om meteen in het gesprek te zitten. Sky wist eigenlijk dat het een hele passé vraag was. Steeds werd het gevraagd, en nut had het niet. Hij liet het maar zoals het was, je kon er toch niks aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 78

Personage
Leeftijd: 19
Partner: Nope, Single lady in the house.
Celnummer: 001

Blauwe lucht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe lucht   Blauwe lucht - Pagina 2 I_icon_minitimevr feb 26, 2010 8:25 pm

Melissa keek vol vermaak naar Elina, die met de kantine man in gevecht was. Op den duur zat ze op zijn rug en de man liep gewoon door. "Kom maar Elina, laat hem lekker. Hij is maar een stuk afval!" riep ze, de man keek beledigt, maar Melissa zag er de humor wel van in. Ze grinnikte en keek naar Jake. Opeens hoorde ze voetstappen en keek om, met een dominante blik. ‘Heey, kan ik er bij komen staan?’ vroeg de jongen, die aan was komen lopen. Melissa snoof en zei; "Kan ik je weigeren?" ‘Ik ben Sky, en jullie?’ zei de jongen. "Ik ben Melissa, en dat gestoorde kind die op die man zijn rug hangt is Elina, mijn celmaatje en vriendin." Ze keek de jongen even strak aan, haar donkere ogen gleden over hem heen.

(Heel erg kort)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prisonlife.actieforum.com
Sky

Sky


Aantal berichten : 19

Personage
Leeftijd: 17 jaar
Partner: /
Celnummer: 017

Blauwe lucht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe lucht   Blauwe lucht - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 02, 2010 12:17 am

Sky had nou niet het idee na het zien van de blik die Melissa hem gaf dat hij heel erg welkom was, maar hij bleef gewoon staan. Melissa zag er iets ouder uit dan hij was, maar was alsnog zoals de meeste meisjes kleiner dan hij was. Hij keek op naar de jongen die nog niks had gezegd. Hij was al helemaal stukken ouder dan Sky was. Hij kende Melissa waarschijnlijk al langer, want ze stonden niet echt afstandelijk van elkaar. Pas toen bedacht hij zich dat Melissa wat had gezegd over het meisje dat hij net vreemd had aangekeken. Het was een vriendin van haar, maar waarschijnlijk niet met die man waar ze net op de rug zat. ‘Heeft ze ruzie met die vent?’ Vroeg Sky zo gewoon mogelijk en hij maakte er een hoofdgebaar bij naar de man toe. Hij bedoelde er niks mee, maar hij was gewoon erg geïnteresseerd. Hij had eigenlijk best het idee dat Melissa de vraag niet zou waarderen maar liet het maar voor wat het was.
Sky pakte een pakje sigaretten uit zijn zak en stak er een op. Eigenlijk was hij altijd zeer fel tegen roken geweest, maar sinds hij hier in de gevangenis zat kon het hem niks meer schelen. Hij was ook niet echt een verslaafde maar meer een gezelligheid roker. Als hij zo in een groep stond rookte hij zo af en toe een sigaretje, en meer ook niet. ‘Ook een?’ vroeg hij aan een onwillekeurig persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Blauwe lucht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe lucht   Blauwe lucht - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blauwe lucht
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Frisse lucht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prison Life :: Gevangenis :: Buitenplaats-
Ga naar: