Prison Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prison Life

Kun jij overleven in deze gevangenis?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Celnummer 014

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 9:19 pm

Florida liep door een gang heen, met twee bewakers achter haar. Een venijnige blik stond in haar ogen terwijl ze de man achter een van de balie's aankeek. Ze kreeg wat spullen toegestopt, en een briefje met haar celnummer op. 'Nummer 014.' zei de man en hij tikte op het briefje. 'Ik kan zelf ook wel lezen.' mompelde Florida droog. Ze pakte de spullen op en werd plots vooruit geduwd door een van de bewakers. 'Hé nou zeg kl**tzak.' gromde ze de man toe en ze werd nog een keer geduwd. Haar cel lag op de benedenverdieping. Leuk, zo kon ze altijd de eerste zijn om buiten te kunnen , en moest ze niet iedereen aan de kant duwen om van de trap af te kunnen lopen. Toen ze uiteindelijk bij haar cel was aangekomen, ging het stalen hek met een ratelend geluid open. Wild werd ze in haar cel geduwd en woest draaide ze zich om. Net voor haar neus, sloot het hek weer. Ze gromde en klauwde door het hek heen naar een van de bewakers. 'Verdomde r*tzak!' gromde ze, en de bewaker lachte vals naar haar, waarna beiden verdwenen. Vast op weg naar hun donuts. Florida zuchtte en draaide zich om. In haar cel was het donker, evenals de lucht buiten , die ze door haar kleine raampje kon zien. Twee bedden stonden aan een kant van de muur. Eentje hing een anderhalve meter boven de andere. Leuk , ze zou dus een celgenoot krijgen. Ze hoopte zo hard, dat het geen vieze vent was, of een tang van een wijf. Met een zucht liet ze haar spullen op de grond vallen , en het papiertje vloog naar een van de hoeken in het celletje. Al sloffend liep ze naar de bedden , en ze klom bovenop de bovenste. Vanaf nu was dit háár bed en van niemand anders. Met een doffe plof liet ze zich op haar rug vallen. Wanneer gingen die
4 jaar nu eindelijk voorbij ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 9:25 pm

Nero werd mee gesleurd door bewakers, hij was hier al aan gewend. dus schold niet en sputterde ook niet tegen. de bewakers hadden hem stevig aan zijn arm vast. Ze waren bijna bij zijn cell, 014. Voor hij de cell in mocht duwde de bewaker hem ruw tegen de muur, "en als je iets waagt te doen, sluit ik je niet alleen op in een afgesloten cell, dan schiet ik je door je hoofd, " Nero trok zijn wenkbrau op.
"hoe wilt u me dan nog opsluiten? waar is dat dan goed voor? en mag u dat wel?" hij keek de bewaker aan " iig ik stop je in een isoleercell!" "mijn lijk?" de bewaker gaf hem een mep in zijn gezicht. "maak geen slimme opmerkingen jochie!" en de bewaker duwde Nero de cell in. Nero keek naar de 2 bedden. Iemand zat op het bovenste bed. "Agh wat jammer, die wou ik net hebben. "en hij leunde tegen de muur aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 9:29 pm

Florida zuchtte. Ze wou hier helemaal niet zijn. Ze zat liever op het buitenplein, maar daar mocht je maar een uurtje per dag. Het enigste leuke was, dat ze Rhinestone aka Nero had leren kennen. Ze grinnikte even, Rhinestone, die mafkees waarvan ze zijn muts had afgepakt. Plots schrok ze op door een stem die zei dat hij net het bovenste bed wou hebben. 'Dan heb je pech.' zei ze kortaf en met een stem die niet op haar natuurlijke stem klonk terug maar plots kwam die stem haar wel heel erg bekend voor. Rhinestone zat dus in dezelfde stem als haar. Geweldig. Voor de grap deed ze net alsof ze hem niet kende, en ze bleef dus ook in de schaduwen zitten. Dit zou nog leuk kunnen worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 9:37 pm

"oh okee" nero keek teleurgesteld naar het bovenste bed, hij zuchtte diep en ging op het onderste bed liggen. "gosh, wedden dat dit bed op me gaat vallen. DAN GA IK DOOD!" Nero duwde met zijn voeten tegen het bed. "hoe heet je eigenlijk?" Neroging nu tegen de muur zitten. en keek afwachtend naar de onderkant vn het bed boven hem. hij gaf een zacht duwtje. Hij misste Flo. hij grijsnde bij de gedachten aan haar. hij speelde met zijn haar. diep in zijngedachten verzonken, hoorde hij de stem iets zeggen. "eh wat zei je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 9:43 pm

Florida hoorde dat Rhine reageerde en ze moest met moeite haar lach inhouden. "gosh, wedden dat dit bed op me gaat vallen. DAN GA IK DOOD!" Florida rolde met haar ogen. 'Nou dan ga je maar dood.' zei ze weer op diezelfde stem en voelde plots het duwtje. Haar kont vloog wat omhoog en landde weer op het bed. Oud stof dwarrelde vanaf de onderkant van haar bed neer , recht bovenop Rhine. Florida ging recht zitten , draaide zich om en plaatste haar knieën onder zich. Ze hoorde zijn vraag over hoe ze heette en ze rolde met haar ogen. Ze boog voorover, en hing nu met haar halve lichaam , ondersteboven recht tegenover Rhine. 'Dat je dat nog moet vragen, vergeetkonijn.' zei ze weer met haar normale stem en ze stak haar tong uit. Alleen bleek het dat Nero haar niet had gehoord en vroeg wat ze zei. 'Ik zei ; dat je dat nog moet vragen, vergeetkonijn.' Ze sprak de woorden langzaam uit voor de grap en ze bleef zo ondersteboven aan haar bed hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 9:47 pm

Nero hoeste doro de stof en hoorde dat het Flo was en door wat ze zei en schoot hij in de lach. "hee lekkerding, wat hang je leuk. vooral je shirt, moet je vaker doen" hij tekte op haar neus "revenge " hij wiebelde met zijn wenkbrauwel. en keek naar Flo's shirt wat steeds verder omhoog kroop, 'hmm.' ze was echt lekker.. Dit wordt geweldig ik deel een cel met de leuskte persoon van de hele gevangenis, misschien wel van de wereld. Een grijns onstond op zijn gezicht. hij dacht terug wat zijn eerste vraag was oja het bed. "kunnen we dat bed niet delen?" vroeg hij schijnheilig terwijl hij haar aanstaarde en klom ook op haar bed. en streelde langs der buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 9:57 pm

Florida lachte ook toen Nero lachte. 'ik ben geen lekkerding.' mompelde ze en ze merkte dat haar shirt wat naar boven zakte. Achja, kon geen kwaad. Rhine zou haar nog wel meer halfnaakt zien als ze zich zou omkleden in hun cel. Florida hoorde dat hij kort kreunde en ze trok even een raar gezicht. 'Wat zit je zo te kreunen man?' vroeg ze speels aan hem en hij ging weer rechtop zitten in haar bed, dat een piepend geluid maakte. Ze plofte neer op haar rug en draaide zich toen met haar rug naar de muur. Gezellig, ze zat met Rhine , de eerste echte persoon die ze kende in een cel. En hij was dan nogwel een verkrachter. Dolletjes. Plots merkte ze aan het gepiep van het bed en plots lag Nero recht voor haar. 'Hé hé hé mannetje, mag jij wel in mijn bed liggen? Ik kan zo de bewakers roepen hoor.' zei ze en ze porde hem. Plots voelde ze het gestreel langs haar buik, maar ze liet hem maar begaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 10:02 pm

"ik kreun niet, ik deed hmm. dat is een genietend geluid.. kreunen ook toch.. kút je hebt me door, ja ik mag in je bed liggen, want ik benoem het tot ons bed. " Hij keek trots "ik ga niet op dat bed hieronder slapen. In mijn lang-zal-ze-leven niet. "ik kan niet tegen stof (A)" ik drukte een kusje op de wang. "je buik is lekker, en ajb roep ze niet. IK DOE ALLES WAT JE ME VRAAGT ajb! " hij keek haar smekend aan. kut wat had hij nu weer gezegd.. hij zag de grijns op flo's gezicht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 10:08 pm

'Nou , voor mij is dat kreunen, want als venten sex hebben dan zeggen ze ook 'hmm' en dat zie ik aan als kreunen.' ratelde ze af. Daarna vervolgde Nero dat hij het bed had vernoemd naar 'ons' bed. Florida lachte en duwde toen met haar hand tegen zijn buik, zodat hij op het randje van het bed zou belanden. 'Ik kan je zo uit 'ons' bed jagen hoor.' zei ze uitdagend en m'n buik is niet lekker, jíj bent wel lekker.' zei ze met een grijns. Ze hoorde zijn smeekbede en ze lachte. 'Goed voorstel.' Ze kwam met haar gezicht heel dicht bij dat van Nero en grijnsde gemeen. 'Rot op uit mijn bed.' zei ze en ze blies in zijn ogen. Florida speelde het 'hard - to - get -'meisje graag. Jongens tot het uiterste drijven voordat ze haar konden krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 10:12 pm

"je weet heel veel over kreunen?" Nero grijnsde "JE BUIK IS LEKKER, JIJ OOK ik niet. "Hij keek naar haar uitdagende blik, hij beet op zijn onderlip. Door Flo's opmerking van het voors trok Nero een zielig gezicht. "ik kan ook een liedje voor je zinen en een dansje erbij?" NEro bedacht zich "nee laatmaar, en ik lig niet op JOUW bed, dit is ONS bed remember?" Nero wist waar Flo mee bezig was, en hij kreeg haar, al duurde dit een jaar. Hij moest toch iets doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 10:18 pm

Florida grinnikte. 'Tja.' was het enigste dat ze zei. Toen hoorde ze zijn opmerking over haar buik en ze zuchtte. 'Ik zal je dan maar geloven , alleen dat jij niet lekker bent accepteer ik niet. Jij bent verdomd lekker hoor Rhine.' zei ze serieus. Haar gezicht stond nog steeds heel dicht bij dat van hem. 'ja, dans voor me slaafje!' riep ze uit en ze lachte hardop. 'Dit is wel MIJN bed, ik zat er het eerst op hoor.' zei ze en ze trok een pruillipje. Rhine mocht van haar best in haar bed slapen, maar ze plaagde hem graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 10:21 pm

"okee ik ben heerlijk , wow slaafje, bytheway je spuugde in mijn gezicht.. half" Hij zag haar lachen en nog iets zeggen over HAAR bed. Nero sprong van het wed af en legde zijn hand op zijn knie, trok zijn knie op, sprong gaar rond en headbangde erbij. dit was natuurlijk een gaat gezicht maarja het was ook een gaar persoon. "zoo?" nero keek met heel sschattige puppyoogjes naar flo.. "mag ik nu in je bed slapen, oh heilige meesteres?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 10:35 pm

'Pas maar op dat ik je niet helemaal onderkwijl.' reageerde ze en ze rolde met haar ogen. Plots sprong Nero van HAAR bed en begon gek te dansen en te headbangen. 'Wauw leuk, nog een headbanger ook!' riep ze lachend. Florida had niet door dat haar lag door heel de gang galmde. Ze keek recht in de puppyogen van Rhine en ze kreeg een vertederende blik in haar ogen. 'Oke, goedgekeurd , je mag bij me liggen.' zei ze en ze haalde zijn haar door de war. Grappig, ze kende hem nog maar een dag en hij mocht al in haar , of nouja hun , bed slapen. Ze lachte nog een keer hard en plots werd er op de tralies getikt. 'Kan dat niet wat stiller ?' vroeg de zware stem van een bewaker. 'Rot op.' was Flo's reactie daarop. 'Wil je een nachtje in de isoleercel doorbrengen jongedame?' daar was de stem weer. Florida zweeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 10:40 pm

Rhine grijnsde "HEE MIJN HAAR" net toen ie in HUN bed wou springen, klonk de stem van de bewaker. hij zeikte over geluidsoverlast ofzo. "Rot op" kwam er uit Flo's mond. Hij hoorde de bewaker iets zeggen. "Ze had het tegen mij sorry meneer." de bewaker keek raar op en knikte en liep door. "jij moet op je woorden letten jongendame!" Nero lachte en klom weer het bed op. Hij ging dicht tegen Flo aanzitten. "zoo zoo. ik mag in ons bed slapen eindelijk." hij glimlachte en drukte een kus op der wang alweer. "je bent echt awesum jij, " en hij gaf der zachtjes een por. "leukerd" zei hij met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 10:49 pm

Florida lachte toen hij zei dat ze het over hem had. 'Dat is helemaal niet waar, ik had het over die dikkerd daar.' zei ze uitdagend en ze knikte in de richting van de bewaker, maar deze was al weg. "jij moet op je woorden letten jongendame!" hoorde ze Nero zeggen. 'Oke pap.' mompelde ze en ze geeuwde kort. Ze had haar ogen gesloten en toen ze ze weer opende , zag ze dat Nero nu wel heel dichtbij lag. Ze liet hem maar begaan. 'Ja dat mag je.' Florida glimlachte kort en voelde toen de kus op haar wang. Een verlegen glimlach kwam op haar gezicht en ze kleurde wat roder. 'ik ben niet awsome.' zei ze en ze rolde met haar ogen. ze dook ineen toen ze de por voelde en giechelde. 'Lekkerd.' zie ze en ze porde hem terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 10:55 pm

Nero sleog zijn armen om Ella heen. "je bent schattig als je bloost. " Nero sloot zijn ogen en dacht aan vandaag, aan hoe het was in de afgesloten cell. Aan Flo, vooral aan flo. hun ontmoeting. Toen ze zijn muts afpakte, toen ze tegen het hek aanstonde. Het gesprek overh un misdaden. De cell die ze deelde, over hun bed, over haar buik. en glimlach onstond op zijn gezicht. Met het goeval dat Ella sliep, legde hij zijn mond bij haar oor. "oh ella ik hou van jou" fluisterde hij zachtjes in der oor en drukte een kusje op der wang "je moest eens weten.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 11:00 pm

Florida rolde met haar ogen toen ze zijn woorden hoorde , en onderdrukte de nieuwe geeuw die eraan zat te komen. 'Ben ik ...' Ella was zo vermoeid dat ze bijna haar zin niet kon afmaken. '...niet.' Ze moest vechten tegen de slaap. Het leek net alsof haar zwarte make-up op haar ogen nu tonnen weegde en haar ogen viellen dan ook bijna dicht. Ze hoorde de laatste woorden van Rhine, maar was te moe om daarop te reageren. Ze kroop nog dichter tegen hem aan , en tevreden viel ze in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimevr feb 05, 2010 11:02 pm

Nero streelde langs Flo's wang. Zijn ogen voelde zwaar. hij lied zijn oogleden zakken en viel niet kort na Ella in slaap. met een mooie droom over haar (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimezo feb 07, 2010 7:24 pm

*Zwoele stem van verhaalvertelster* 'De volgende ochtend.'
__________________________________________________

Florida opende haar ogen, en het was nogsteeds ongewoon donker in haar cel. Logisch, want haar bed lag in de schaduwen. Ze voelde wat tegen haar rug drukken en keek even naar beneden. Twee handen lagen voor haar buik en liepen zo naar boven naar haar heupen. 'What the..' mompelde ze en ze verloste zich uit de greep van de persoon achter haar. Ze draaide zich om, en zag een jongen met zwart haar in háár bed liggen. Net op het moment dat ze wou begonnen te krijsen vielen de puzzelstukjes inelkaar. De persoon in haar bed was Nero aka Rhinestone, en ze deelden dezelfde cel. Ze had hem toestemming gegeven om in haar nouja , hun bed te slapen. Florida glimlachte en ging weer tegen Nero aanliggen, wachtend tot hij wakker zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimezo feb 07, 2010 7:32 pm

Nero opende een oog, toen hij iets voelde bewegen. hmm een slaperige kreet/kreun klonk uit zijn mond. 'Hmmpf' hij had het ineens een stuk kouder, tot ie weer iets tegen zich aan voelde. "hmm" Nero glimlachtte , hij sloeg zijn armen weer om de persoon heen. Hij opende rustig zijn ogen, en knipperde een paar keer om te wennen aan het licht. "hee" flusiterde hij zachtjes en glimlachend naar Flo, terwijl hij met zijn vinder over der wang streelde. Hij legde zijn handen terug op haar rug, en liet ze langzaam naar beneden zakken, en kneep in der kónt. "Gosh ik wil vaker zo wakker worden, " grijnsde hij. hij drukte een kusje op Flo's voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimezo feb 07, 2010 7:43 pm

Florida had haar ogen weer voor kort gesloten, toen ze plots een gefluister hoorde. Ze opende haar ogen en zag toen het glimlachende gezicht van Nero. Ze glimlachte ook en maakte een schokkende beweging toen hij in haar kont kneep. 'Mag dat?' vroeg ze en ze grinnikte. "Gosh ik wil vaker zo wakker worden, " Florida rolde met haar ogen. 'Slijmerd.' zei ze en ze ging rechtop zitten , waarna ze over hem heen kroop en op de grond sprong. Ze zocht haar tas en toen ze deze eenmaal had gevonden deed ze deze open. Ze haalde haar kleren eruit en legde deze op het onderste bed. Ook nam ze uit haar tas een handdoek en wat shampoo. Plots gingen de hekken open en ze zuchtte. 'Ik denk dat ik ga douchen , en nee je mag niet mee.' zei ze wat plagerig waarna ze alles bijeen raapte en een stap richting de uitgang zette.


( voor even uit topic )


Laatst aangepast door Florida op di feb 09, 2010 8:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimezo feb 07, 2010 7:47 pm

"yes dat mag ik " grijnsde Nero, 'Slijmerd zei Flo toen ze rechtop ging zitten. Ze kroop over hem heen en sprong op de grond. Nero zag Flo der kleren pakken, een handdoek en wat shampoo/ De hekken gingen open, 'ik denk dat ik ga douchen' '..' nog voor nero iets kon zeggen vertelde ze al dat hij niet mee mocht. Alsof Nero zich daar iets van aan zou trekken, hij pakte zijn spullen, een handoek&shampoo. en volgde Flo ongezien naar de douche's/
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 5:59 pm

Nero legde zijn hoofd op zijn kussen, toen bedacht hij zich iets en grijnsde. Hij klom uit bed en sprong het bovenste bed op. Hij grijnsde, "gosh I'm so mean" Nero lachte breed. hij bewoog met zijn vinger over de muur, en neuriede een liedje. Hij kroop onder de dekens. Hij had het eig best warm en kleedde zich uit tot zijn bokser. Hij legde zijn hoofd op het kussen. Hij keek naar het plafond, toen hij voetstappen hoorde sloot hij zijn ogen en deed net alsof ie sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 6:07 pm

Florida liep op haar blote voeten naar haar cel tot ze plots gefluit hoorde. Ze bleef stilstaan en merkte toen pas dat ze haar kleding nog niet had aangedaan. Stommerd! Ze versnelde haar pas en dook haar cel in. Nero was er nog niet dacht ze , want ze zag niemand in het onderste bed liggen. Ze zuchtte even en liep toen naar haar tas. Haar handen graaiden naar een of ander zwart shirt, en een wel heel kort broekje en wat zuiver ondergoed. Ze liet haar handdoek op de grond zakken en stapte eruit, om daarna haar ondergoed uit te doen en het zuivere weer aan te trekken. Ze 'sprong' als het ware haar kleding in en plots hoorde ze een geluid. Het geluid van een slapend persoon. Nero was toch niet stiekem naar binnen geslopen toen zij zich stond om te kleden ofzo? Het geluid bleek van hogeraf te komen , dus keek ze naar haar bed. Nero lag daar. Ze had zin om hem eruit te sleuren, maar hij zag er zo vredig uit. Ze zuchtte even en kort darna volgde een geeuw. Ze kroop in het onderste bed en legde haar hoofd op het kussen , om daarna naar de onderkant van het bovenste bed te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 6:10 pm

Natuurlijk had Nero het hele aankleed process gevolgd. Hij opende zijn ogen. Hij wachtte een paar seconden en sprong op het bed van Flo. Hij begon vrolijk dingen te roepen en te zingen. tot de bewaker woedend voor de cell deur stond. "Laat dit een waarschuwing zijn" Nero knikte "sorry menneer" Toen de bewaker weg was viel Nero lachend op het bed, hij had niet door dat ie al ver op de rand lag en flikkerde nu naar beneden. Een droge "auw "kwam uit zijn mond. Hij keek naar Flo, zijn ogen begonnen te schitteren. "hee schatje.." grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Celnummer 014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Celnummer 014
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Celnummer 004
» Celnummer 007
» Celnummer 010
» Celnummer 008
» Celnummer 013

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prison Life :: Gevangenis :: De Cellen-
Ga naar: