Prison Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prison Life

Kun jij overleven in deze gevangenis?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Celnummer 014

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 6:18 pm

Florida slaakte een gilletje toen Nero op haar bed sprong en ze schoot omhoog om daarna in een hoekje te kruipen. 'Ben je gek ?!' riep ze uit, maar toen ze zag - en duidelijk hoorde - dat het Nero was duwde ze met haar voet tegen hem aan. Ze keek op toen de bewaker voor hun 'deur' stond en ze verborg haar ogen achter haar haar. Ze gromde toen hij weer weg was en hoord toen dat Nero weer aan het lachen was. Zijzelf lachte niet. Ze wou net op Nero springen om hem te porren , toen hij op de grond viel en een droge 'auw' liet horen, proestte ze het uit. Haar lach galmde door de hele gang uit en ze viel omver op het bed van het lachen. Pas toen ze zijn woorden hoorde stopte ze met lachen. 'Dag lieverd.' zei ze en ze grinnikte kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 6:21 pm

Nero kroop Flo's bed op, "alles goed liefje?" hij glimlachtte, en sloeg zijn arm om der heen, Ze was mooi, lief, leuk, grappig, schattig, soms snel aangebrand, knap, gosh. Nero had niet veel mensen kennis nodig om te ontcijferen dat hij helemaal verliefd op Flo was/was geworden. Hij leek in zijn gedachten verzonken te zijn, hij zonk steeds dieper en dieper. Dat ie niet eens merken dat Flo van alles tegen hem zijn. Na een tijdje werd de moed opgegeven en net toen de moed was opgegeven was Nero uit trance.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 6:30 pm

'Tuurlijk schat, met jou?' vroeg ze met een fake 'meisje meisje' stemmetje. Ze vond het grappig dat ze hem nu aansprak met lieverd en schat. Ze voelde de arm om haar heen en glimlachte. Ze vond hem wel leuk, lief, heel erg grappig , knap enzovoorts. Ze zuchtte even en legde haar hoofd op zijn schouder. Ze glimlachte. 'Weetje, jij bent de eerste, waarbij ik echt op m'n gemak was. Al vanaf het eerste moment vond ik je leuk en ik wist dat je een goede vriend van me zou worden.' zei ze met een kalme stem. Toen ze hem aankeek, merkte dat hij diep in gedachten was verzonken. Goed, hij had het dus allemaal niet gehoord. 'Je luisterd niet he?" zei ze lachend en ze porde hem in zijn zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 6:32 pm

"WAAH, oh, sorry schatje. Ik moest even aan iemand denken.. aan jou maar dat maakt niet uit. jezus ik lúl hardop. " Nero bloosde. Hij drukte een kusje op der voorhoofd, "wat zei je allemaal toen ik even wegwas?" Nero grijnsde. Hij legde zijn hand op haaar bovenbeen. Hij neuriede Fall for you- secondhand serenade. en zong zachtflusiterend mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 6:42 pm

Florida rolde met haar ogen toen Rhine reageerde. 'Zombie.' zei ze en ze lachte. Toen hij zei dat hij aan haar dacht grinnikte ze. 'Je dacht zeker dat ik een stom kind ben." zei ze droog waarna ze wat rechter ging zitten. "wat zei je allemaal toen ik even wegwas?" hoorde ze hem vragen en ze lachte. 'Had je maar moeten luisteren.' zei ze met een uitdagende stem en ze lachte weer voor kort totdat ze het geneurie en het gefluisterzang hoorde. Dat liedje kwam haar bekend voor en ze begon luidop mee te zingen.

But hold your breath
Because tonight will be the night that i will fall for you
Over again
Don’t make me change my mind
Or I won’t live to see another day
I swear its true
Because a boy like you is impossible to find
You’re impossible to find


Tijdens het liedje wiegde ze wat heen en weer met haar lichaam, en toen ze stopte met zingen legde ze haar hoofd weer op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 6:48 pm

Nero porde Ella. "ik wil iets doen.." hij dacht diep na, porde Ella weer, dacht verder. "JAA DAT IS HET.. trouwens nee" Flo keek hem verbaasd aan. Nero dacht dieper en negeerde haar blik. "Truth or dare" zei hij grijnzend, hij kende het spel nog van zijn vriendengroep. Hij had rare dare's gehad, en wou eig wel meer te weten komen over Flo. >;'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 6:55 pm

Florida grinnikte en rolde met haar ogen, schoot opzij toen ze de por voelde en lachte. 'Gemeenerd.' zei ze en ze stak haar tong uit. Ze kroop wat dichter tegen hem aan en hoorde toen zijn 'spelletje.' 'Truth or dare dus, oke goed. Truth' zei ze en ze glimlachte. Ze wist wel dat ze een keer dare zou zeggen en dat ze dan wat genants of net niet moest doen. Ze schudde even lachend met haar hoofd en keek hem toen afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 6:58 pm

"Truth zei Flo terwijl ze glimlachtte. Nero dacht even. Flo sschudde haar hoofd en keek hem afwachtend aan. Nero grijnsde en wist de perfecte vraag, Hij liets Flo even in spanning wacchte "wat zei je net toen ik niet reageerde?" na het antwoord glimlachte nero trot op dat ie het eruit had gekregen. "truth or dare?"vroeg de stem van het perfecte meisje weer. Nero wou zich even voro stoer doen, om ervan af te zijn. "dare.. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:02 pm

Florida zuchtte. Die vraag voelde ze al aankomen. 'Ik zei dus , qoute , 'Weetje, jij bent de eerste, waarbij ik echt op m'n gemak was. Al vanaf het eerste moment vond ik je leuk en ik wist dat je een goede vriend van me zou worden.' vertelde ze weer haar hele verhaaltje, alleen dacht ze er nog een zin bij die ze niet zou uitspreken. 'Of misschien wel meer.' 'Jou beurt.' zei ze en ze vloog recht. 'Truth or dare?' ze grijnsde. Als hij dare zou zeggen dan had ze het perfecte opdrachtje voor hem, en zoals verwacht zij hij dus dare. 'Loop in je boxer histerisch door de gang en je roept ; ik ben een elfje' haar stem klink uitdagend en gemeen terwijl ze hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:05 pm

"awh jij ook voor mij " Nero hugde Flo. Flo grijnsde, heel gemeen.. Haar stem klonk uitdagen toen ze de opdracht vertelde. "aghja ik zit toch in de gevangenis, kon je niks ergers verzinnen? " Nero stond op, rende hysterisch door de gang heen schreeuwend dat hij een elfje was. Alle gevangene keken op, zelfd bewakers keek verbaasd op, Toen nero begon te huppelen en met "elvenstof" ging gooien schoot iedereen in de lach. Nero liep rustig terug naar binnen, "Jouw beurt weer (: " Hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:09 pm

Florida knuffelde hem ook en grinnikte toen ze zijn woorden hoorde. Ze schoot recht en sprong van het bed af toen Nero naar buiten liep. Ze klemde haar hand rond een van de ijzeren staven in het hek en hing er schuin aan. Ze schoot in de lach toen Nero begon te huppelen en met 'elfenstof' begon te gooien. 'Pas op, hij is gestoord!' riep ze naar de andere gevangen die ook begonnen te lachen. Ze liet hem binnen en leunde toen tegen het hek aan. 'Dare.' zei ze met een donkere stem en ze keek hem aan, benieuw wat haar opdracht was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:13 pm

"pas op hij is gestoord! " riep Flo lachend/ Nero liep naar binnen en keer naar Flo die tegen het hek aan stond "dare" Zei ze donker. Nero grijnsde, deze kreeg ze terug, "ga in je Bh en wat je eronder aan hebt, als model door de gangen lopen en geef de overbuurman een leuke dans tegen zijn hek aan" Nero wiebelde met zijn wenkbrauwen. Hij wist dat de gevangene meer van gingen genieten dan zijn elfjes fase.
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:19 pm

Toen Florida haar opdracht hoorde liet ze haar mond openvallen. 'Ben je gek, ik ga echt niet staan dansen voor die vieze vent z'n hek hoor. Straks word ie nog opgewonden ofzo, en de anderen ook en dan moet ik me zo snel mogelijk uit de voeten maken voordat ze allemaal op me springen.' zei ze met een piepstem. 'Maar aan de andere kant wil ik niet onderdoen voor jou.' zei ze en ze en ze zette zich stoer rechtop, waarna ze haar kleding uittrok en uit haar cel 'sprong.' De gevangen keken op en een paar begonnen te fluiten en Florida liep met een knal rode kop naar het hek van de overbuurman, die daar net met zijn celmaatje zat. Florida zuchtte en begon recht voor zijn hek te dansen. De man stond op en ging bijna helemaal tegen zijn hek aanstaan terwijl hij met open mond stond toe te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:24 pm

'Ben je gek, ik ga echt niet staan dansen voor die vieze vent z'n hek hoor. Straks word ie nog opgewonden ofzo, en de anderen ook en dan moet ik me zo snel mogelijk uit de voeten maken voordat ze allemaal op me springen.' zei Flo met een piepstem. Nero lachtte, "Tja dat is dan het risico" 'Maar aan de andere kant wil ik niet onderdoen voor jou.' zei Flo terwijl ze zich stoer rechtop zette. Flo trok der kleren uit en liep de cel uit.Nero hoorde iedereen fluitte en schoot in de lach, aan de andere kant had ie medelijden met haar. Nero staarde naar de "hekdance" stiekem werd ie er zelf ook wel opgewonden van, Hij zag Flo zich snel uit de voeten maken en de cell in lopen. Nero grijnsde. "heb je vaker gedaan" zei hij evilglimlachend. en toen was het zijn beurt. Voor Flo iets kon zeggen. "nog een x dare ;D "
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:33 pm

Florida deed de moeite niet om haar kleren weer aan te doen en ging op het bed zitten. 'Tuurlijk, het is mijn beroep.' zei ze droog nadat Nero dare had gezegt en ze rolde met haar ogen. 'Oke dare dus, wacht even, even wat bedenken.' zei ze en ze deed alsof ze diep nadacht met haar wijsvinger op haar mond geplaatst en haar blik schuin naar boven gericht. ' Ga bij die vieze oude vrouw aan het eind van de gang staan, trek je boxer uit en kruip bij haar in bed, ze zal waarschijnlijk slapen, wek haar met een kusje op haar mond en als ze opkijkt dan kus je haar op de mond. Ohja, je boxer moet je nu al uittrekken.' een sneaky grijnsje stond op haar gezicht terwijl ze hem zijn opdracht voorlegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:38 pm

Ga bij die vieze oude vrouw aan het eind van de gang staan, trek je boxer uit en kruip bij haar in bed, ze zal waarschijnlijk slapen, wek haar met een kusje op haar mond en als ze opkijkt dan kus je haar op de mond. Ohja, je boxer moet je nu al uittrekken.' een sneaky grijnsje stond op Flo's gezicht terwijl ze Nero zijn opdracht voorlegde. Nero's ogen werden groot. "NOOH WAY!" hij zuchtte. "okee.. " Nero had een geweldig plan hij draaide zich om. "soms ben je echt zooo gemeen" Nero slikte en trok zijn bokser naar beneden. Nero was perfect gevormd (AAAAAA) ( xd) . hij slikte en rende zo snel als hij kon naar de wc's hij deed net alsof ie bij die vrouw was geweest en liep terug zijn cell in, pakte zijn bokser en kleedde zich aan. Hij stak zijn tong uit naar Ella, "jij weer.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:40 pm

'Dat weet ik hoor.' zei ze en ze lachte. toen ze zag dat Rhine zijn boxer uitdeed lachte ze en ze legde haar handen voor haar ogen, maar hield twee vingers open om te kijken. Ze zag dat hij de andere kant uitrende en ze rolde met haar ogen. Stiekemerd, toen hij terugkwam keek ze hem aan. 'Denk nou niet dat ik niet heb gemerkt dat je naar de wc's bent gerend, want die vrouw is namelijk de andere kant uit lieverd.' zei ze en ze grinnikte. Ze sprong van bed en duwde hem de cel uit. 'hup , naar je vriendinnetje jij en dit keer blijf ik toekijken.' zei ze en ze gaf hem nog een duw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:41 pm

Toen Flo vertelde dat ze hem doorhad ging Nero op zijn knieeen, en smeekte om een andere opdracht. "Alsjeblieft ik doe alles, maar dit gaat te ver. " Hij keek der heel lief aan. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:44 pm

Florida keek hem aan toen hij op zijn knieën ging en gniffelde. 'Nou goed, alleen als je me een kusje geeft." zei ze en ze keek hem aan, waarna ze nadacht over een nieuwe opdracht. Misschien zou ze hem wat grappig laten doen, misschien niet. Ze grijnsde en keek hem aan , afwachtend wat hij zou doen.

(oeh beeteke inspieloosjes)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 10, 2010 7:45 pm

Nero drukte een kus op Flo's wang, en op der mond. Hij grijnsde. hij hoopte dat de volgende opdracht iets mnder erg was xd.

(dalalalala)
Terug naar boven Ga naar beneden
Florida

Florida


Aantal berichten : 46

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 13, 2010 7:13 pm

Florida keek even verbaasd toen ze een kus op haar mond kreeg. Nouja. Ze glimlachte en kleurde wat rood op haar wangen. 'Nou, je nieuwe opdracht word... trommelgeroffel.. niks, want ik heb geen zin meer.' zei ze en ze rolde al grinnikend met haar ogen. Florida sprong weer op het bovenste bed en ging toen in kleermakerszit zitten. Over haar ogen viel een schaduw en ook over de rest van haar lichaam. Flo was bijna niet meer te zien terwijl ze Nero aanstaarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhinestone

Rhinestone


Aantal berichten : 52

Personage
Leeftijd: 17
Partner:
Celnummer: 014

Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 16, 2010 4:42 pm

Florida keek Nero verbaasd aan toen hij haar een kus op der mond gaaf. Flo glimlachte en kleurde wat rood op haar wangen. 'Nou, je nieuwe opdracht word... trommelgeroffel.. niks, want ik heb geen zin meer.' zei Flo die al grinnikend met haar ogen rolde. Florida sprong weer op 'HAAAR' bed en ging toen in kleermakerszit zitten. Er viel een schaduw over haar ogen en de rest van der lichaam. Flo was bijna niet meer te zienmaar toch wist Nero dat ze hem aanstaarde.Nero grijnsde, "wat wil je dan doen?" Hij bleef Flo lang aankijken, hmm szexy c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Celnummer 014 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Celnummer 014   Celnummer 014 - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Celnummer 014
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Celnummer 004
» Celnummer 007
» Celnummer 010
» Celnummer 008
» Celnummer 013

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prison Life :: Gevangenis :: De Cellen-
Ga naar: